Rendelés menete:
- A rendeléshez regisztráció szükséges - regisztráció után a kosárba rakhatod a termékeket.
- Ha a kosárban van(nak) a termék(ek) mehetsz a pénztárhoz.
- Pénztárnál kiválaszthatod
- a fizetési módot (készpénz, átutalás, utánvét, )
- ellenőrizheted a szállítási címet
- a szállítási módot (pickpack pont, futárszolgálat,)
- a kupon-kedvezmény érvényesítését
Elfelejtett jelszó:
Elfelejtett jelszó kérése a bejelentkezésnél az új jelszóra kattintva meg kell adni az e-mail címet és utána a rendszer küldi az új jelszót.
Honnan tudom, hogy sikerült a megrendelés:
A megrendelésről rendszerünk automatikus e-mailben visszaigazolást küld, amely tartalmazza a megrendelt termékeket, a választott fizetési módot, szállítási címet.
Rendelés után lehet-e módosítani a szállítási címet?
Rendelés után, ha még nem adtuk át a futárnak a csomagod akkor változtatni lehet a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát..
Garancia: Az Ön által megrendelt termékeinkre garanciát vállalunk!
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Bármilyen felmerülő hibáról, lejárt szavatosságról (felbontatlan termékeinkre vonatkozik) értesítse ügyfélszolgálatunkat a 06-20-426-7775,06-20-426-7565 vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát..
A műszaki cikkeinkre a jótálláson feltüntetett ideig vállalunk garanciát.
A szervízbe juttatását minden esetben a vevőt terheli.