Rendelés menete: 

  • A rendeléshez regisztráció szükséges - regisztráció után a kosárba rakhatod a termékeket.
  • Ha a kosárban van(nak) a termék(ek) mehetsz a pénztárhoz.
  • Pénztárnál kiválaszthatod
    • a fizetési módot (készpénz, átutalás, utánvét, )
    • ellenőrizheted a szállítási címet
    • a szállítási módot (pickpack pont, futárszolgálat,)
    • a kupon-kedvezmény érvényesítését



Elfelejtett jelszó:

Elfelejtett jelszó kérése a bejelentkezésnél az új jelszóra kattintva meg kell adni az e-mail címet és utána a rendszer küldi az új jelszót.

Honnan tudom, hogy sikerült a megrendelés:

A megrendelésről rendszerünk automatikus e-mailben visszaigazolást küld, amely tartalmazza a megrendelt termékeket, a választott fizetési módot, szállítási címet.

Rendelés után lehet-e módosítani a szállítási címet?

Rendelés után, ha még nem adtuk át a futárnak a csomagod akkor változtatni lehet a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát..

Garancia:  Az Ön által megrendelt termékeinkre garanciát vállalunk!
                 
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Bármilyen felmerülő hibáról, lejárt szavatosságról (felbontatlan termékeinkre vonatkozik) értesítse  ügyfélszolgálatunkat a 06-20-426-7775,06-20-426-7565 vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát..

A műszaki cikkeinkre a jótálláson feltüntetett ideig vállalunk garanciát.
A szervízbe juttatását minden esetben a vevőt terheli.